Visit Blog

Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.

Fun Fact

Furby, that creepy 1990's doll, has a tumblr page.

Trending Blogs
#katsudeku

SURROUNDED!!!!! 

(((in this au bkdk are in the military w/no quirks and they are fighting monsters that have come through from another dimension!!! they are the last ones standing and are trying to stop the monsters from going to the rest of the world!! they probably will never see their families again!!!!!! )))

25coriandah
91 notes · See All
steidizAnswer
bkdk for the ask my queen 😌😌💖💖💖

thank u loser ily !!!

  • who hogs the duvet katsuki cause even tho he doesnt realize it half the time but hes sort of A Brat in that way HFDKDJHK
  • who texts/rings to check how their day is going dEKU is aLWAYS checking up on katsukis w sweet little stupid clingy texts and katsuki secretly loves them
  • who’s the most creative when it comes to gifts deku comes up w the cutest cheesiest shit but katsuki usually tries to compete w him that aspect and attempts to come up w smth better JHGFJKD
  • who gets up first in the morning katsuki always and tries to stay quiet so as not to wake deku up but eventually he’ll just scream like “WAKE UP NER D NFHEJDNJKHDJK!!!’
  • who suggests new things in bed :)))) deku :))))
  • who cries at movies deku cause hes an idiot
  • who gives unprompted massages also deku w his daily stupud ass good morning n goodnight texts
  • who fusses over the other when they’re sick katsukis very protective in that way
  • who gets jealous easiest katsuki ohmygosh (deku has to constantly remind him that his heart is w him and him only)
  • who has the most embarrassing taste in music both of them have surprisingly secretly awful tastes. katsuki is a dumbass who hides a part of his music taste which is classical. deku has a soft spot for heavy metal
  • who collects something unusual deku collects all might shit in canon so is this even a question
  • who takes the longest to get ready both of them tbh but theyre both p quick
  • who is the most tidy and organized katsuki is shockingly neat and gets flustered when shit is messy but theyre both fairly clean
  • who gets most excited about the holidays DEKU GOES ALL OUT DONT @ ME
  • who is the big spoon/little spoon katsuki is the little spoon and would probably throw a tantrum if people found out HFGDJD. he hates that he doesnt feel comfortable being the big spoon but deku doesnt tease him about it  
  • who gets most competitive when playing games and/or sports katsuki is more upfront about it tho both of them have an insane drive and will get majorly competitive, esp w each other so its mutual
  • who starts the most arguments KATSUKIII
  • who suggests that they buy a pet deku !!! deku tells him wants like 6 dogs and possibly a cat JHGF,NMKLW and katsuki is like fine we’ll get a pet but internally rlly just wants a bunch of cats and is actually  kinda terrified of dogs 
  • what couple traditions they have idk if this is a tradition but they often steal each other’s sweatpants n sweatshirts
  • what tv shows they watch together gosh ok deku is a dumbass and obviously loves any hero shit and will know a bunch of random hero trivia on every single hero ever bc of all the documentaries hes watched and how much he hyper fixates on them so sometimes he’ll make katsuki watch hero shit w him and katsuki secretly thinks it’s cute
  • what other couple they hang out with tHEY HANG OUT W INATODO FJDHKEWMJH DONT @ ME 
  • how they spend time together as a couple a lot of sloppy makeouts because overtime gross pda becomes a bing thing for them HEGRJFEKD and uhh they train a lot together and exercise bc theyre douchebags like that
  • who made the first move deku bc he knew katsuki wanted this so bad but didnt know how to go about it and didnt wanna loosen his boundaries at first
  • who brings flowers home deku!
  • who is the best cook kATSUKI IS A GORDON RAMSAY IN THE KITCHEN AND MAKES THE BEST DINNERS FOR THEM TWO DONT @ me

send me a ship!

27 notes · See All

💥 #DDF2019 1ST CHECK-IN 👊

is now happening! The check-in will be open until April 6, 2016!

The emails were already sent to the writers! Please reply as an acknowledgement that you received the email! 😊

Love,

Disaster Duo Mods 🍌🍈🥦💛

PROMOTIONS

@bnha-community-board @bnhabulletin @bnhaexchange @uahigh-newsletter

6 notes · See All

✉️ Writers,

We wanna remind you that today is the first check-in! As we have said earlier, this check-in doesn’t require anything! We’re just here to know how you guys are doing with your fic!

Don’t forget to check your inbox or spams for the mail regarding the check-in later at 11:59PM JST!

- Mod Banana 🍌

Originally posted by the-anime-blog

9 notes · See All
youtube

not to be That Person but competitive tango dancers bakudeku au with the guy in white pants being katsuki and the other izuku

15 notes · See All

In lieu of gifts, we’re asking our guests to make a donation to the SMASH! Charity for Children. They’ve helped a lot of snot monsters that Deku and I have gotten to meet over the years, and they’ve contributed to crises funds whenever emergency situations have popped up. 

 And if you really wanna help out, you can even sign up to sponsor a kid a need. 

52 notes · See All

What do you want from me? Why don’t you run from me?
What are you wondering? What do you know?
Why aren’t you scared of me? Why do you care for me?
When we all fall asleep, where do we go?

Deku: @lexithefirst (Insta: @ lexi.the.first)
Bakugou: @ilabelle (Insta: @ ilabelle_)
Photographer: Bones-Rush (Insta: @ bones_rush)

lexithefirst
lexithefirst
lexithefirst
lexithefirst
lexithefirst
55 notes · See All
Next Page