Tumgir
rainbowdazzle · 8 hours ago
Text
😂😂😂😂
Idk how I came upon this but… this is from an article about Marilyn Monroe’s extensive book collection. She was an avid reader and some 400 books were auctioned off of hers..
Tumblr media Tumblr media
One of the books in her collection?
Tumblr media
The book Timmy’s grandpa wrote!
NBD.
29 notes · View notes
rainbowdazzle · 9 hours ago
Text
Idk how I came upon this but… this is from an article about Marilyn Monroe’s extensive book collection. She was an avid reader and some 400 books were auctioned off of hers..
Tumblr media Tumblr media
One of the books in her collection?
Tumblr media
The book Timmy’s grandpa wrote!
NBD.
29 notes · View notes
rainbowdazzle · 14 hours ago
Text
buff will eh? lmao someone write a fic where mike sees will’s new muscles and is all 😳😳😳 hahaha
https://www.gq.com/video/watch/fine-points-gq-fine-points-stranger-things-with-amy-parris
@hawkinsschoolcounselor posted about this video, which drew my attention to it.
2:52 - El is wearing will’s shirt, and we’re supposed to notice.
14:52: as hawkinsschoolcounsellor said, that outfit is supposed to be hokey.
“He’s worn teal before so I felt like orange was the best colour that was different from his closet that felt like he was trying to make it work in California’ god the symbolism of that. Trying to be different (from his closet)…making ‘it’ work….oh, Mike.
22:20 onwards is Will’s section. First, the transition from Robin to him…nice.
Second, nice to know they’re consciously showing his maturity.
Third, Buff!Will is canon, they had to make his sleeves longer to hide it
We are supposed to notice details. Don’t let anyone shame you for it.
271 notes · View notes
house-ad · a month ago
Photo
Tumblr media
32K notes · View notes
rainbowdazzle · 15 hours ago
Text
El having basically a bowl cut from certain angles and wearing Will’s old shirt? oh what oh what exactly could the costume dept be trying to tell us here 🤔🤔😂😂😂
133 notes · View notes
rainbowdazzle · 15 hours ago
Text
There is NO way that the duffers went through many drafts of a painting and won’t say what it is and all that jazz just for it to end with a sad gay boy getting rejected you know? That would be a whole nother level of cruel imo
178 notes · View notes
rainbowdazzle · 18 hours ago
Text
Tumblr media
4K notes · View notes
rainbowdazzle · 18 hours ago
Text
Friendly reminder that this blog is pro-choice and if you don’t think everyone should have full control of their own body, then kindly unfollow me right now and go to hell
210K notes · View notes
rainbowdazzle · 19 hours ago
Text
donate to an abortion fund rn <33
41K notes · View notes
rainbowdazzle · 19 hours ago
Text
Tumblr media Tumblr media
11K notes · View notes
rainbowdazzle · 20 hours ago
Text
Tumblr media
this is what they want. get ready to vote these fuckers out
11 notes · View notes
house-ad · 2 months ago
Photo
Tumblr media
148K notes · View notes
rainbowdazzle · 21 hours ago
Text
it’s fun being a second class citizen in my country!
4 notes · View notes
rainbowdazzle · 21 hours ago
Text
i don’t understand what this means? and no. he’s not attractive (to me) and has all the charisma of ansel elgort on ambien
i stg if timmy fandom starts stanning austin butler i am so out of here lol . there’s only so much i can take lol 😂
12 notes · View notes
rainbowdazzle · 23 hours ago
Text
i stg if timmy fandom starts stanning austin butler i am so out of here lol . there’s only so much i can take lol 😂
12 notes · View notes
rainbowdazzle · a day ago
Text
me: back on my bullshit again
the bullshit in question:
Tumblr media
86 notes · View notes
rainbowdazzle · a day ago
Text
oh god now we have another leaker on tumblr lmaooo yes so many inside sources telling all the scoop to….tumblr users lol
25 notes · View notes
rainbowdazzle · a day ago
Photo
Tumblr media Tumblr media
  Maybe you’re young, and you think this doesn’t affect you. But, it will affect your parents, or your grandparents.   And, remember, if Republicans kill these programs, the dollars you pay in – that are/have been withheld from your paycheck – you will never get back.
2K notes · View notes
rainbowdazzle · a day ago
Text
cannot wait for the parallel of Mike yelling out I LOVE U to El in the heat of the moment and not meaning it to Mike yelling out I LOVE U to Will in the heat of the moment but this time totally meaning it
Tumblr media
74 notes · View notes
house-ad · 2 months ago
Photo
Tumblr media
63K notes · View notes