Visit Blog
Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.
#<333
raceweek · 17 hours ago
Text
Tumblr media
Tumblr media
lewis dragging in susie for the team picture im fine i swear
744 notes · View notes
callciumilott · 18 hours ago
Text
Tumblr media
80 notes · View notes
Note
Random teleporting s/o is basically an enderman- – Depresso Anon
Referring to this post!
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
giving some spotlight to enderman s/o UwU
58 notes · View notes
mymessystudyblr · 19 hours ago
Text
Tumblr media
december 5, 2021
Hey y’all! I think I’ve become comfy with the idea of updating every week-ish (it might not be exactly this sometimes) so hopefully this will be ok for me!
Final exams start this week, but I technically only have one (AP Calc AB) because the rest are final projects ;-;. I’ve already turned in two of those, and for Mentorship I’m nearly done, I just have to make corrections to my research paper and elevator pitch. Even for my Calc exam, I’m actually not nervous bc my teacher is amazing and I understand everything, thankfully.
I’m also working on my college apps aggressively and I only have 5 more essays left! I’m gonna make myself finish them this week because I don’t want to deal with them during winter hols (although I still have scholarship apps, unfortunately). I’m also waiting super anxiously about my early action decisions , although I already know the results for all of them except MIT, which I’m not gonna expect too much from lmao.
I’ve also been thinking more about my decision to move to Europe after college and I’m low-key planning what I’m gonna do bc I’m obsessed with planning things lmaooo. I can’t decide between the Netherlands, Sweden and Switzerland right now.
That’s all from me for today, and the next time I update I’ll probably be at home! Good luck on finals everyone, and have a great week! :))
37 notes · View notes
gxtitobxby · 2 days ago
Note
sirius
he shows up outside your flat in the middle of the night with his hair in a low bun and two slushies, skateboard tucked under his arm. greets you with a kiss and swiftly pulls down at your beanie so it covers your eyes, amused smirk on his face when you whine and hit his arm.
you spend the night skateboarding in the park under the yellow streetlights and writing your initials on every surface you can find
48 notes · View notes
aniraklova · a day ago
Text
You know, the decision switch to Fallout was the best decision! Fallout gives me so much life these days. I learnt so much about modding it lately and I feel like I all my post-apocalyptic dreams and designs now can come true in just a few steps. ;-; I do hope you enjoy my Fallout and my wild apocalyptic shit as much as I do. Thank you for  your love you, thank you for support and just - THANK YOU <3 Kari 💚 💚 💚
Tumblr media
35 notes · View notes
panic-at-the-gender · 2 days ago
Note
Aa yeyyy I've made it to the family
Yes and we love you very very much 😤💖💖
23 notes · View notes
cecelias-things · 23 hours ago
Note
Ray thinks ima simp for you but I’m not😴
I- Honey….
Ray asked you many questions last night and they are some I asked ray to ask and you got them down to a tea my love explain that hmm😏 @winters-witch-bitch she is still in denial about it🤭
17 notes · View notes
thunderbottle · 5 months ago
Text
Tumblr media
happy one year boys. it's been a good one.
(reblog pls&thx!!!)
4K notes · View notes
kowroo · a month ago
Photo
Tumblr media
Tumblr media
“black cats and goblins and broomsticks and ghosts, 
covens of witches with all of their hosts, 
you may think they scare me, you're probably right, 
black cats and goblins on Halloween night...”
Happy Halloween!!👻🎃💀🔪
2K notes · View notes
mesmir-ized · a month ago
Photo
Tumblr media
ITS THE RANBIRTHDAY !!!! :DDDDDDD
1K notes · View notes