Visit Blog
Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.
Fun Fact
The company's tagline is "Follow the World's Creators".
Trending Blogs
#Vague
Text

You are not allowed to like that post.

1 notes
Answer

Can u pin things on mobile because I wanna pin this SHHSHSJSJD

5 notes

You guys asked me “What’s so bad about Biden anyway :///” the least you could do is respond when I actually bother to spend half an hour educating you on things that you should’ve done yourself

0 notes

ThEy’rE bAck At It AgAIn I sEE.

0 notes
Text

Yeah. You WOULD re8log that, wouldn’t you?

2 notes

is this how allurance shippers felt? When ur canon pair is considered a rarepair and toxic even tho it’s not??? and the other side insists that their pair is canon when it is definitely not??? i am so sorry for u all i feel ur pain now 

1 notes
Text

do not ask any questions but it’s insanely funny to me when i think to myself “oh i am so unlovable” and then people i thought i could trust prove me right like. that’s really fucking funny thanks for that king /s

1 notes

Ugh I just wanna kiss you 😡

0 notes

If you don’t get your ass eaten what are you doing with your life

5 notes

🤣 Y'all for real?

0 notes

Ooh, I’m seeing some vague posts on my dash about a thing, and… I am, very hard, fighting a rather nasty part of my brain that wants to scream “I told you so.”

Which is so inappropriate. But sometimes like. You knew and were frustrated enough at some point that there’s still a monster shut away in your brain about it wanting to lash out.

And so you make your own vague post so the monster can shut the hell up because, technically, you kinda let it say “I told you so,” just very indirectly and while actively talking it down.

1 notes

I’m sUrE If thIs KrIs fEllOw hAs wOrkIng lEgs hE cAn stAnd At Any tImE, sO why dOEs hE nEEd OnE¿

3 notes
Text

Some people on this we88ed site really judge people like they aren’t just a walking cringe compil8tion themselves, huh?

12 notes
Text

Don’t make fun of her or I will make good on my promises of 8iting.

3 notes

when I worked in an assisted living facility one of my clients hated calling me her caregiver so she called me her manager and personal assistant instead. I miss her

7 notes

i’ve got so many questions…

0 notes

my fave part about this blog is watching people who claim to not like me, like & reblog at least 4 posts back to back

7 notes