Visit Blog
Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.
Fun Fact
In an interview with inc.com, David Karp (Tumblr's founder) admitted, "Being on computers all the time makes me feel gross."
Trending Blogs
#YALL..

ppl r BOLD bold on karl’s alt stream

2 notes
image

oh my god

32 notes
Text

ok but does anybody know why there are not ANY mma nominations for itzy…..gfriend…..TWICE?

image
21 notes

techno’s gonna wake up to everyone calling him a traitor, realize that wilbur is going insane, and absolutely side with him in blowing everything up. like yall think techno wouldnt jump to be absolute BONKERS with wilbur. wilbur “i don’t trust techno” techno doesnt CARE if you trust him because he will stab anyone and everyone and wilbur currently wants everyone to go down in flames which aligns, pretty damn well, with techno’s MO. 

3 notes

yo wait darkstripe is still alive in the dark forest?

1 notes

There are really people in my college anime club’s discord THIRSTING over HISOKA

1 notes

did i really just see a kaylor comparing a pandemic quarantine to being a kaylor…..

image
4 notes

was anybody gonna tell me that cheerwine, clint ‘merle highchurch’ mcelroy favorite, was a cherry soda and not a canned wine like i assumed, or was i just supposed to read that myself on a wikipedia journey after a jjba blog scared me that maybe coca cola has bugs in it on purpose (it doesnt btw)

0 notes

broke: flint is English

woke: flint is Scottish and was raised in Scotland by his grandparents, but he hid his accent so people wouldn’t make fun of him in the navy

67 notes

i thought ship hate was like something that we buried in 2016

7 notes
Text
image

jswoozjs I clicked on this one just to be nosy and it’s like 3 suggestive gifs scattered amongst like 15 different people just saying “hi” and nothing else

6 notes
Answer

This is just another way of saying Magnus

6 notes

do ppl really think calling jk’s tatts ugly is funny………..

2 notes
Text

OMG HYEBIN 🍑

5 notes

I just stepped in SHIT on my way to accounting?? Do we not have toilets? Should I be shitting on the grass?

54 notes

Do I headcanon Warren taller than Nathan.. MM YES..

44 notes