Visit Blog
Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.
#anime art
livinthefuture30004 months ago
Photo
Tumblr media
Sometimes at night I hear Alix shouting in his sleep. Tonight it was particularly bad so I decided to go into his room to see if he was okay. He was really quiet and couldn't look at me. I tried pushing him to get him to talk about it but he just closed up even more. At some point things kinda escalated, I got frustrated, he got mad at me. Later in the night I heard him leave. Ugh...I'm upset. I don't know what to do, I just wanna help. Advice? 馃槙
[ livinthefuture | 82/? 馃憗 NEXT | PREVIOUS | FIRST ]
13K notesView notes
nume-x4 months ago
Text
Tumblr media
Tumblr media
馃鈥嶁檧锔
9K notesView notes
sharlockart3 months ago
Text
Tumblr media
Tumblr media
9K notesView notes
marmaladica5 months ago
Photo
Tumblr media
I hope you're happy I hope you're good I hope you get what you wish for And you're well understood And whatever your progress I know you'll be fine Because I hope you're happy Even if you're not mine
7K notesView notes
livinthefuture30005 months ago
Photo
Tumblr media
Tumblr media
Ho. Ly. Crap. NATALIE FIGURED OUT HOW TO VISIT ME IN 3000 AS A HOLOGRAM!!! ASDJFDKFL!!! For those of you just tuning in, this is Nat, my BFF from 2020! She鈥檚 kinda a computer science geek-wizard. Apparently for the past few months she鈥檚 been figuring out how to connect her VR headset with the tech in my Unizon Watch through Bluetooth...she started to go into specifics about how it all worked but tbh it made no sense to me lol. BUT NOW SHE CAN VISIT ME WHENEVER SHE WANTS!!聽 馃檶 YAY! 鉁
[ livinthefuture | 73/? 馃憗 NEXT | PREVIOUS | FIRST ]
7K notesView notes
sharlockart3 months ago
Text
Tumblr media
8K notesView notes
wallpaperequest5 months ago
Text
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
All art/photos found on Pinterest:Online. If you know the original creator/is the original creator, message me so that I can give them/you credit
1st Row, Left Image Cr. seerlight // Link
5K notesView notes
livinthefuture30005 months ago
Photo
Tumblr media
Tumblr media
Natalie came to visit again so THE GANG鈥橲 TOGETHA! I wanted her to meet Alix so we figured we鈥檇 get some 3000 pizza and introduce him to some of our fav classic movies of our era 馃槈 Which one should we watch???
[ livinthefuture | 79/? 馃憗 NEXT | PREVIOUS | FIRST ]
6K notesView notes