Visit Blog
Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.
#gay shit
avatardreamer2 years ago
Text
Found this on Twitter馃ぃ
Tumblr media
Credit: @mirajaneswhore on Twitter
16K notesView notes
insomniac-arrest4 months ago
Text
back when I was a stupid little anime goth girl in high school (a sentence you always want to start a story with) I used to wear this pink cat hat to school every day
Tumblr media
I STOPPED wearing it tho when this sports girl who I thought was mean started coming up to me and petting the hat and saying shit like聽鈥渟he鈥檚 a cat, omg.鈥 Our lockers were next to each other so this was like a daily thing. I then insisted to everyone I knew that Basketball Girl was a bully and enjoyed bullying me.
At this time, I do not actually know if she was bullying me or if I was just doing anime goth girl angst hours. It鈥檚 a tough question.
HOWEVER, I do know she is a lesbian now and that we matched on tinder. So that鈥檚 post-high school life for you.
2K notesView notes
huntresswolf254a year ago
Text
Ok so in To Steal or Not To Steal people are freaking out about the roses. Which is fair because it's adorable but y'all aren't hyping the fact that JULIA IS BLUSHING!
Tumblr media
This is here face before the opening the door...
Tumblr media
This is when she gets the roses...
THERE IS A BLUSH LIKE COME ON THERE IS NO HETEROSEXUAL EXPLANATION FOR THIS.
They may not be dating but it is a sure fact that Julia is gay for Carmen.
2K notesView notes
insomniac-arresta year ago
Text
person, sitting: *has a free lap*
cat: >:3c
crush, sitting: *has a free lap*
bottom with crush: >:3c
2K notesView notes
bingerzonea year ago
Text
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Fuck I hope they don鈥檛 notice they鈥檙e not wearing socks
This comic would be a lot better if I could keep my style from changing every half a frame :/
2K notesView notes
patcharmyof12 years ago
Text
My mom watching Queer Eye: a series of events
calls it聽鈥渢he eye鈥 bc she thinks the word queer is offensive
聽side effect: won鈥檛 let me. her closeted kid call it queer either聽
her favorite is Karamo but she also really likes Tan
we watched William鈥檚 proposal (s2e2) and it legit made her consider leaving my dad
I think (hope) she cried at God Bless Gay
she thought JVN was too much at first but was successfully converted by the end of season 1
she was nodding along at everything during the Bobby Camp episode. As a working mom of 4, it was the most validated she鈥檚 ever been.
she brings QE into EVERYTHING聽
鈥淵ou can鈥檛 stay in your room on your computer all day, you鈥檒l turn into one of the guys from The Eye鈥
鈥淵ou need a new jacket. Remember what my boys on The Eye say-a proper fitting suit will give you confidence.鈥
she french tucked her VBS shirt into her mom shorts. Tan. Tan why have you done this. Tan I just waNNA TALK-
quotes Jonathan from s1e5 in her classroom now:聽鈥 what are we? incorrect.鈥
she says this in her CLASSROOM. In her 6th grade southern public school classroom. I can鈥檛
I just thought this was a really wholesome thing to come of the series. I never thought my mom and I would be sitting down together to watch a bunch of gay guys but here we are :D
1K notesView notes
pressiosa232 years ago
Text
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
Crystal kept the USWNT Pride placard from her locker AND put it on her fridge. We stan a Queen!!!! 馃彸锔忊嶐煂堭煆筹笍鈥嶐煂堭煆筹笍鈥嶐煂
1K notesView notes