Visit Blog
Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.
#i'm STUNTIN
tea-pettiest · a month ago
Text
hehe not only do i have exclusive fmr art for my blog header, but i have her handwriting tattooed on my arm too :’)
11 notes · View notes
ohkimani · 4 years ago
Text
y'all: IM GONNA GET THESE BEAUTIFUL LUXURIOUS MAKE UP BAG WITH A COMPARTMENT FOR EVERY ITEM PLUS A PERSONAL MAID THAT COMES WEEKLY TO ORGANIZE IT me: this $8 hello kitty lunch box will do
7 notes · View notes
fulltimeviking · a year ago
Text
it’s halloween costume day at college tomorrow... and I plan, to put it delicately, fuck it up 
6 notes · View notes
pearlmackiefanatic · 2 years ago
Text
Tumblr media
Stuntin' on these haters like...
11 notes · View notes
alyssagisme · 3 years ago
So more day of comic Con or it's completely finished? Plus we'd could keep seeing Andy until the premiere and until he goes off the show so more dandy content.
It is finished and I believe they’re just gonna be heading home soon. They didn’t all fly in together either so I have no way of knowing when lol. I believe we’ll be getting more Dandy shit regardless tho. Clearly they’re ready to make money moves lmaooooo
Tumblr media
16 notes · View notes
tsarwars · 3 years ago
Photo
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
So in my adult life I've always said fuck gender roles, but today I put on a shitty mustache and I'm ALL ABOUT IT.
4 notes · View notes
1-800upsidedown · 29 days ago
I know you probably mean well. I used to be in trans circles and LGBT+ groups for ten years until recently and considered myself a feminist while doing so. All my irl friends are trans or nb
That trans woman you defended absolutely does have a fetish about being a woman. I went through a crap ton of her posts.
You will find a lot of trans women these days are fetishizing an abstract concept of femininity. I encourage you to read about autogynephilia.. it shattered the glass for me. The study on it was 20 years long and peer reviewed but it’s still attacked by the trans movement. You’ll understand if you end up learning the personality traits all autogynephiles have. It’s a paraphilia it’s not womanhood
Now I’m NOT trying to say all trans women are like this. There are also the ones who are termed “homosexual transsexuals” in the studies. Those are the ones who “pass” and do pussy stuntin on straight men. Think Blaire White or Laverne Cox. Women like that were who the T was originally included in LGB bc they would be endangered working as prostitutes.
I’ve rambled enough but I encourage you do some reading. You seem to see how women have been subjugated historically but you can’t see what’s happening with women’s sex based rights currently. yet.
"I'm not transphobic I have trans friends" "I'm not racist I have black friends" same energy.
You are sexualizing a woman without her consent, YOU are the pervert and fetishist. What women do with their bodies is not your business, ESPECIALLY given the harsh reality that y'all seem to ignore that CIS WOMEN AS WELL POST ABOUT THEIR BODIES AND SEX ONLINE CONSTANTLY, Brittany always talking bout her next dick appointment, Claire has a promo code in her bio for a vibrating dildo, Wendy linking her only fans on IG.... and y'all don't see anything wrong until the woman is trans.... Hypocritical as fuck. If you only support liberation for people with bodies that look exactly like you, you aren't really for liberation, and you are acting the same as the men who forced those standards onto all women in the first place.
10 notes · View notes
tippedbykreider · 5 days ago
miss ma’am you looked hot then and hot now - stuntin on all of us on this app! 💅🏻
I can 100% assure you that I don't look hot right now and if I do it's only in the sense that I'm sat in front of two fans, sweating my tits off 😂🥵
2 notes · View notes
writinghereandthere · 5 months ago
ANA okay look. i'm not ashamed to admit that i've listened to like every plat wknd playlist (including my own) like. an ungodly amount. as a good playlist maker who's recognizing another good playlist maker, i'm begging for you to make a bryce playlist (or release the one u have to the masses). i made a bryce hottie playlist that i love but i NEED ur bryce playlist bc this raleigh one is TOO spot on. i'm obsessed. so please grace me w ur talent queen (i need a new writing playlist HELP)
first of all how dare you pay me such a MASSIVE compliment and i am absolutely not above saying i have also been listening to everyone’s plat wknd playlists on repeat too. They have been spurring some typa imagery in me and also thank you for adding so many Hispanic songs - you have no idea how much that means to me (and also the way i went: damn! when i saw you added kissing on my tattoos because DUH!)  i also obsessed over your bryce hottie hype playlist when you first posted that and laughed for a full hour. I must source it again - reminds me of that tiktok of the RN “medidating” in her car before her shift to My Neck My Back. Okay I had to clean up my bryce playlist from my personal account and transfer it over to my choices one - because it’s a mess. I have split it up into two categories.
bryce lahela only man ever - this is bryce energy songs. i have very stubborn hcs about him that mostly revolve around this vibe when you have a crush on someone and you are dying for the day your group of friends go out dancing because you feel it in your bones he’s going to just...ruin your life. it’s also songs that emulate that confidence (stuntin’ on the h8ers, knowin’ he’s damn fine) in canon ...and also some fwb-feeling type songs (because that’s mostly what i write for bryce).  i also tend to listen to these songs in order, which is why the softer ones come towards the end (also shout out to @pixelsandkink for the best Bryce Lahela fwb song as my closing tune). 
! NOW. DO NOT. LAUGH AT ME !
bryce lahela driving playlist - as i said i have stubborn hcs about him, and one of them is that he loves to listen to the oldies station in his beat-up honda accord ‘92 and blasts all the best 90s and 80s R&B divas and crooners.  so as the playlist’s caption suggests *COUGH* i think a lot of these songs just have that sexy Bryce vibe.  Like these warning/cautionary tales En Vogue and Montell Jordan sing about (maybe one day i’ll finish that 90s club night fic maybe) just give me... MC crushing on Bryce vibes. 
I sincerely hope i have NOT disappointed djskjdksdj but I'm so so humbled you wanna see my playlists and please share yours 🥺!! 
Tumblr media
also bless you because i hope some of these slower...songs...help with the progression of this - you are singing my tune right now!!
an aside: i am also working on some twc playlists and mason is my fave so far sksksksksk
6 notes · View notes
mwrk · 4 months ago
Text
Just tell the DJ press play, rewind, keep it on repeat, tip-toe round a hater, I'm light on my feet that's how you do it, keep stuntin' on your enemies good vibes onlyyyy
Tumblr media
4 notes · View notes
vacuoblog · 9 months ago
Text
@kyrpich передал мне эстафету, игнорирование которой- выше моих сил. Поступающие в твои уши звуковые волны, так прекрасно ограждающие от внешнего мира, а в другой раз делая тебя его частью- одно из моих любимых развлечений для бедных. Честно, было очень сложно выбрать и систематизировать из всей этой массы что-то определенное, но, кажется, я справился.
Начну, пожалуй, с dire straits( в частности, money for nothing и lady writer). Слушая их, я физически не могу удержаться от виляния бедрами. Потанцуй со мной
Tumblr media
Дальше небезызвестные the offspring. У них хочу выделить You're gonna go far, kid. То, что я ощущаю проще выразить фотографиями, поиск которых занял у меня больше времени, чем я думала.
Tumblr media
Celine Dion-On ne change pas. Каждый раз, как я слышу эту песню, я впадаю в такую тихую грусть, как будто раз за разом сама переживаю этот текст. Вслушайся
Tumblr media
Anberlin-The feel good drag. Слушая подобную музыку, мне нравится представлять себя крутым чуваком из фильма, притягивающим взгляды
Tumblr media
john rzeznik-I'm still here. Песня из планеты сокровищ. Прекрасна как и мультфильм.
Tumblr media
Cris isaak- pretty woman. Я слишком люблю этого исполнителя. Его музыка переносит меня в шестидесятые, время Битлз, начёсов и пышных платьев.
Tumblr media
Labrinth- stuntin' like my daddy. Эйфория. Вся музыка в этом сериале достойна внимания.
Tumblr media
The cranberries. Я сразу представляю как сижу в 9 лет перед телевизором и смотрю на проигрывателе их клипы с диска. Спасибо родителям за музыкальный вкус
Tumblr media
Nozier и the elephants. Их я включаю когда хочу чего-то спокойного и красивого
Tumblr media
barns courtney и mother mother. А это наоборот)
Tumblr media
У меня очень много музыки. Ограничение в 10 изображений бьёт по больному. Подумываю сделать вторую часть с отечественной музыкой(если этот пост заимеет успех и вам понравится моя музыка). @kyrpich , это было очень интересно, благодарю)
Хочу передать эстафету @faceless-irony , @jacquelines-trip , @syrionuniverse , @cloudberrymilk , @eynerksenia , @oksygeen , НО буду очень рада, если люди, читающие меня, так же поделятся своей музыкой, потому что мне очень-очень интересно) Какие группы, из всех вышеперечисленных, вам знакомы?
7 notes · View notes
Text
🗣TEN BAD BITCHES IN A MANSION, WRIST ON MILLY ROCK THEM DIAMONDS ON ME DANCIN', WHEN YOU WORKIN' HARD THEN YOUR, MONEY START EXPANDIN', I GOT MODEL BITCHES WANNA LICK ME LIKE SOME CANDY, AND THEM DRUGS COME IN HANDY, LAST NAME SAVAGE BITCH, BUT NO I'M NOT RANDY, HIT HER WITH NO CONDOM, HAD TO MAKE HER EAT A PLAN B, AND I'M SIPPIN' ON THAT CODEINE, NOT BRANDY, I'M JUST STUNTIN' ON MY EX-BITCH🗣
2 notes · View notes
askeverettgray · a year ago
ur smol 🥺
We packin' diamond pistols
Uh, baby get low 'cause I already am
Starin' through a skirt like I'm Superman
My hair at an inch, your boy Dapper Dan
I always look fit, I ain't got a cramp
Cut shorty off 'cause I'm short term
Controlling my joystick, now it's your turn
I don't listen to a chirp, bro that's your bird
Dude's bent out of shape 'cause they got curved
I could suck a titty while I'm standing up
Don't ever fucking tell me I ain't man enough (Bitch)
Standing 5'8", voice 6'5"
Your whole whip crackin' 'cause we're short guys (Ayy, ayy)
I'm five foot something but my bills all paid
On my tippy-toes from L.A. to the Bay
Going off the deep end, chill in the shallow
You don't need your heels, girl, just bring a towel
I'm five foot something, and I'm royalty
Short king, mama, ayy
I'm five foot something, and I'm royalty
Short king, mama, ayy
And I must be this tall to ride
I'm a fun-sized, super nice guy
I'm five foot something, and I'm royalty
Short king, mama ayy, shorty
All my shirt tags say XM
Got girls sayin' I'm they best friend
Pants not cuffed, they just hemmed
She all in my hotspot 'cause she tetherin'
Still stand tall I don't need height
Using all my words I ain't gotta fight
The glove only comes off at night
Give my shirt to her, bet it fit right
Stuntin' in my platform shoes
I serenade, you just built like a flute
In the airport lounge, sippin' free booze
In economy, still got leg room (Ayy, ayy)
I'm five foot something but my bills all paid
On my tippy-toes from L.A. to the Bay
Going off the deep end, chill in the shallow
You don't need your heels girl, just bring a towel
I'm five foot something, and I'm royalty
Short king, mama, ayy
I'm five foot something, and I'm royalty
Short king, mama, ayy
And I must be this tall to ride
I'm a fun-sized, super nice guy
I'm five foot something, and I'm royalty
Short king, mama ayy, shorty
Welcome back to Short Kings Radio
Now we're gonna hear from one of our listeners
Caller Number Five, you are on the air
Yo, I just wanna give a big shout out to TMG
Uh, that new shit, uh (Mhm), that shit got me laid
I'm 5"2' and like I've never had a song
Empower me as a Short King (Haha, okay)
So I just wanna say, thank you TMG
Thank you blackbear for getting me uh, fucking laid dude
Uh, it was sick, dude, thank you
Thank you so much
Haha, well that's great to hear caller, glad you got your dick wet
Next up, Halsey
23 notes · View notes
dads-back-from-the-store · 5 months ago
Hey Macklemore? can we go thrift shopping?
What, what, what, what
What, what, what, what
What, what, what, what
What, what, what, what
What, what, what, what
What, what, what, what
What, what, what, what
What, what, what, what
I'm gonna pop some tags
Only got twenty dollars in my pocket
I, I, I'm hunting, looking for a come-up
This is fucking awesome
Nah walk up to the club like, what up, I got a big cock!
I'm just pumped, just bought some shit from the thrift shop
Ice on the fringe, it's so damn frosty
The people like, Damn! That's a cold ass honkey.
Rollin' in, hella deep, headin' to the mezzanine
Dressed in all pink, 'cept my gator shoes, those are green
Draped in a leopard mink, girls standin' next to me
Probably shoulda washed this, smells like R. Kelly's sheets
(Piss)
But shit, it was ninety-nine cents! (Bag it) Coppin' it, washin' it
'Bout to go and get some compliments
Passin' up on those moccasins someone else's been walkin' in them
Bummy and grungy, fuck it man, I am stuntin' and flossin' and
And savin' my money and I'm hella happy that's a bargain, bitch
I'ma take your grandpa's style, I'ma take your grandpa's style
No for real ask your grandpa can I have his hand-me-downs?
(Thank you) Velour jumpsuit and some house slippers
Dookie brown leather jacket that I found diggin'
They had a broken keyboard, I bought a broken keyboard
I bought a skeet blanket, and then I bought a kneeboard
Hello, hello, my ace man, my Miller
John Wayne ain't got nothing on my fringe game, hell no
I could take some Pro Wings, make them cool, sell those
The sneaker heads would be like Aw, he got the Velcros
I'm gonna pop some tags
Only got twenty dollars in my pocket
I, I, I'm hunting, looking for a come-up
This is fucking awesome
I'm gonna pop some tags
Only got twenty dollars in my pocket
I, I, I'm hunting, looking for a come-up
This is fucking awesome
What you know about rockin' a wolf on your noggin?
What you knowin' about wearin' a fur fox skin?
I'm digging, I'm digging, I'm searching right through that luggage
One man's trash, that's another man's come up
Thank your granddad for donating that plaid button-up shirt
'Cause right now I'm up in her skirt
I'm at the Goodwill, you can find me in the (Uptons)
I'm that, I'm that sucker searchin' in that section (Uptons)
Your grammy, your aunty, your momma, your mammy
I'll take those flannel zebra jammies, second-hand, I rock that motherfucker
The built-in onesie with the socks on that motherfucker
I hit the party and they stop in that motherfucker
They be like, Oh, that Gucci. That's hella tight
I'm like, Yo that's fifty dollars for a T-shirt
Limited edition, let's do some simple addition
Fifty dollars for a T-shirt, that's just some ignorant bitch (Shit)
I call that getting swindled and pimped (Shit)
I call that getting tricked by a business
That shirt's hella dope
And having the same one as six other people in this club is a hella don't
Peep game, come take a look through my telescope
Trying to get girls from a brand? Then you hella won't
Then you hella won't
I'm gonna pop some tags
Only got twenty dollars in my pocket
I, I, I'm hunting, looking for a come-up
This is fucking awesome
I wear your granddad's clothes
I look incredible
I'm in this big ass coat
From that thrift shop down the road
I wear your granddad's clothes
I look incredible
I'm in this big ass coat
From that thrift shop down the road
I'm gonna pop some tags
Only got twenty dollars in my pocket
I, I, I'm hunting, looking for a come-up
This is fucking awesome
Is that your grandma's coat?
w
1 note · View note
gioelline · 7 months ago
Text
[Cardi B:]
Drop top Porsche (Porsche), Rollie' on my wrist (wrist)
Diamonds up and down my chain (aha)
Cardi B, straight stuntin', can't tell me nothin'
Bossed up and I changed the game (you see me?)
It's my big Bronx boogie, got all them girls shook (shook)
My big, fat ass got all them boys hooked (hooked)
I went from dollar bills, now we poppin' rubber bands (ha)
Bruno sang to me, while I do my money dance like ayy
Flexin' on the 'Gram like ayy
Hit the Lil' Jon, okay (okay), okay (okay)
Oh yeah, we drippin' in finesse and getting paid, ow
[Bruno Mars:]
Ooh, don't we look good together?
There's a reason why they watch all night long (all night long)
Yeah, I know we'll turn heads forever (forever)
So tonight, I'm gonna show you off
When I'm walkin' with you
I watch the whole room change
Baby, that's what you do
No, my baby, don't play
Blame it on my confidence
Oh, blame it on your measurements
Shut that shit down on sight
That's right
We out here drippin' in finesse
It don't make no sense
Out here drippin' in finesse
You know it, you know it
We out here drippin' in finesse
It don't make no sense
Out here drippin' in finesse
You know it, you know it
Now slow it down for me, baby (slow it down now)
'Cause I love the way it feels when we grind (we grind)
Yeah, our connection's so magnetic on the floor
Nothing can stop us tonight
When I'm walkin' with you
I watch the whole room change
Baby, that's what you do
No, my baby, don't play
Blame it on my confidence
Oh, blame it on your measurements
Shut that shit down on sight
That's right
We out here drippin' in finesse
It don't make no sense
Out here drippin' in finesse
You know it, you know it
We out here drippin' in finesse
It don't make no sense
Out here drippin' in finesse
You know it, you know it
[Bruno Mars and Cardi B:]
Fellas, grab your ladies if your lady fine
Tell her she the one, she the one for life (woo)
Ladies, grab your fellas and let's do this right (do this right)
If you're on one like me in mind (ow!)
Yeah, we got it goin' on, got it goin' on
Don't it feel so good to be us? (ayy)
Yeah, we got it goin' on, got it goin' on (yeah)
Girl, we got it goin' on
Yeah, we got it goin' on, got it goin' on (hey)
Don't it feel so good to be us, ayy? (feels so good on you)
Yeah, we got it goin' on, got it goin' on
[Bruno Mars:]
We out here drippin' in finesse (we drippin' on them)
It don't make no sense
Out here drippin' in finesse
You know it, you know it
We out here drippin' in finesse with my baby
It don't make no sense
Out here drippin' in finesse
You know it, you know it (yeah, you know we got it goin' on)
[Cardi B and Bruno Mars:]
Yeah, we got it goin' on, got it goin' on
Don't it feel so good to be us, ayy?
Yeah, we got it goin' on, got it goin' on
You know it, you know it
Yeah, we got it goin' on, got it goin' on
Girl, we got it
Don't it feel so good to be us, ayy?
Yeah, we got it goin' on, got it goin' on
You know it, you know it
3 notes · View notes
outrunningthedark · a year ago
I'm gonna keep using your name now! So Tina did you see the Livestream discussion that the FA did? I didn't get around to it yet and just wanted to ask if you had seen it and if so if it's worth it to spend and hour and a half doing it. Anyway how's your day been so far?
I didn’t know about this, nonnie, omg. (So focused on that stuntin’ post. Bad memories.) I’m gonna watch the stream on Twitter right now and report back :) Thank you for telling me! (You all save me so many times. I try to keep up, but things slip by when I’m not looking. I appreciate it.) My day has gone pretty well, nonnie. I hope yours has, too. (I hope mother nature is being kind at this time of year).
6 notes · View notes
crestfallen-infatuation · 11 months ago
Text
Sleepin' on the couch, just tryna get it how I live
I got a few dollars on me, mane, I gotta get on my shit
Sellin' weed to my boys to get a lease on a Porsche
All these rappers know the Underground Underdog hold the torch
Don't play with my money, don't you make a stupid choice
You ain't 'bout that business, you ain't dyin' for your boys
Pull up to the show, they hear my voice, the crowd rejoice
I'm a god, baby, praise me, kiss my feet, get on your fours
Drink a pint a night, so all my nightmares getting worse
Pussy boy don't want it man, this uzi dick gon' burst
Triple six forever, bitch, my lonely soul is cursed
And I'm only gettin' money, swervin' Porsches on the road
Bitch, I'm so twisted, these Perkys I'm takin'
Got love for no bitch, so hell no I'm not cakin'
Your clique, they all fakin', you people are hatin'
I'm six-figure stuntin', my chain it keep weighin'
Totin', my nina is sprayin'
My money stay pilin', yours vacant
No fronts, bitch I only do payments
Fuck the show up 'til the blood hits the pavement
Sleepin' on the couch, just tryna get it how I live
I got a few dollars on me, mane, I gotta get on my shit
Sellin' weed to my boys to get a lease on a Porsche
All these rappers know the Underground Underdog hold the torch
Don't play with my money, don't you make a stupid choice
You ain't 'bout that business, you ain't dyin' for your boys
Pull up to the show, they hear my voice, the crowd rejoice
I'm a god, baby, praise me, kiss my feet, get on your fours
She told me to go to hell
I told her I'm already on my way over there, ain't nobody care
Keep a gun on me 'cause life ain't fair, I swear
These hoes wanna get to my share
Got cash on me, I'm no square
Underground Underdog
Better beware when I geeked on these rappers right under their chair
Yeah, fuck you and your mama, bitch
I cannot relate, lil' bitch
I'm sick of these faces, bitch
Everyone wanna be famous, bitch
FTP, bitch, suck my dick
Fuck around, get hit with the stick
Underground Underdog
Run around with a gun deep in my drawers
1 note · View note
honneyfae · a year ago
Text
Tumblr media
Tumblr media
all this stuntin' couldn't satisfy my soul
got a hundred big faces, but I'm still alone
3 notes · View notes
bellasredchevy · a year ago
I'm just gonna say it: we got ripped off of seeing Alice dress the wolves. She would have had so much fun and they would get clothes they would actually wear and appreciate
i already touched a little bit on what that would look like here but just imagine for one (1) second the wolves parading around forks in their matching designer sweatpants... shreds of torn gucci blanket the forest floor... jake stuntin the balenciagas... quil and embry have supreme fanny packs strapped across their chests at all times... sam rollin up to counsel meetings with a rolex... seth rolls up to events in the ralph lauren polos... leah decked head to toe in adidas...
have your “i’m just gonna say it” moment and drop your unpopular opinions about twilight anonymously in my inbox
39 notes · View notes