Visit Blog
Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.
#wifey
megumifushian hour ago
Mama Elli,
how do I cope with the urge to switch my entire layout... constantly-
wifey I have no clue 馃様
I wanna make a satosugu theme rn but I鈥檓 holding myself back
4 notesView notes
danny-likes-peasan hour ago
Oh nooo, I'm sorry you got sunburnt my love, *gets ready to beat up the sun 馃槫馃敧*, I hope you feel better soon 馃挄
-wifey 馃挄
Omg ty wifey 馃槶
I鈥檓 tough so a little sunburn won鈥檛 do too much damage! I hope-
0 notes
a-dorin2 hours ago
Hey, Kenna-
You want some angst inspiration?
yes please. always.
2 notesView notes
ins0mnia2 hours ago
Text
No Handong facecams for Odd Eye OR Wind Blows????
Tumblr media
1 noteView note
mycanadiandaddymark4 hours ago
鈥媡his is a tumblr hug, pass it on to your ten favorite followers and mutuals 馃挅
Suchsjchdhcn love you SO MUCH wifey
im sending this back your way 馃憠馃従馃憟馃従
2 notesView notes
lumpiang-toge4 hours ago
Naaliw ako dito aksjdksks
Tumblr media
natatawa ako 馃槶 na nakaka haunt kasi parang ewan basta ang hirap iexplain
10 notesView notes
crzyprsn425 hours ago
the songs on the radio or okay...BUT MY TASTE IN MUSIC IS YOUR FACE
wifeeyyyy 馃ズ馃
I mean...
Sometimes you gotta bleed to know That you're alive and have a soul
just saying
3 notesView notes
lumpiang-toge6 hours ago
Can i die from too much thirsting?? 馃サ dodoblehin ko pa mga padala ko mamaya (including the 鉁╯picy鉁 ones) 馃槫馃槫馃槝馃槝馃槝馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄
AY WOOWWWWW Di ko alam na ganon ka pala ibribe sige sige </3 dahil dyan dina hc gagawin ko sm*t nalang pala /hj
4 notesView notes
lumpiang-toge6 hours ago
The way I pounded my pillow while reading that topless part 馃槼馃槼馃槼馃サ馃サ馃サ馃サ馃サ
Tumblr media
Tumblr media
Tumblr media
HOI ENJOY KA NAMAN SA BASKETBALL PLAYER KENMA Sige na gagawin ko na buti inspired ako medyo </3
2 notesView notes
lumpiang-toge7 hours ago
Siiigh bakit pag nagpapabeta ako, parang isang buong soccer team??? Smh di ako makuntento sa dalawa lang 馃槀/hj
Kailangan kasi ng maraming ops pag ganyan :') nag papa beta nga ako sa walang kaalam alam kong bestie 馃槶 Ampanget ng soccer ate so baduy dat liga kasi madalas may pogi, imagine basketball kenma oh 馃槶 wala lanh
12 notesView notes
lumpiang-toge7 hours ago
Pagkalogin ko sa Tumblr yun kaagad unang nakita ko sa dash 馃槀 alam na alam dahil kay Kumareng Taylor ahshsjjsjs
</3 Taylor isang bridge para sa mga mag asawa char ang cute ng blog nayon talaga 馃槶 Diko mapigilan na subukan gusto ko ng isa pang go aisbsisbis parang bata amp
4 notesView notes
kiyokoxd7 hours ago
Saw this n thought of u馃ズ馃挄馃グ馃槡
Tumblr media
Aww bae you thought about me 馃ズ馃ズ馃挒馃挒
I have this pic which always reminds me of you too 馃グ馃グ
Tumblr media
16 notesView notes
griezelig8 hours ago
Text
Tumblr media
Hmmm Yeah
3 notesView notes
doublerainebow8 hours ago
Am sorry, Waine ._. PH has a very weak internet compared to 'Murica ._.
It's okay, Meggie. Not like I can feel frustrated or anything about it
Least we tried
1 noteView note
doublerainebow8 hours ago
*exchanging 15%...25%...30...50...*
*exchange error*
God dammit.
... damn it ._.
1 noteView note