krewi · 3 months
Tommys begravning 8:e februari 2024
Efter begravningen åt vi smörgås på hotellet, därefter åkte vi hem till Kajs och fikade. Vi åt Tommy kaka.
krewi · 3 months
Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media
JUL PÅ HISSÖ, 24 DECEMBER 2023
Julen 2023, firades hemma hos, Pär och Tina. Erik och Bea var också hemma. Björn, Mia, Max, Kajsa, Efter god Julmat, blev det utdelning av Julklappar till Lena och undertecknad. Övriga deltagare hade gisse julklappar. Sen blev det lek som Erik ledde.
Björn körde hem Lena och mig.
Ha ett gott slut på julen
Önskar redan ett Gott Nytt År
kristof
Räk och Lax-kryssning
Torsdagen den 13:e Juli till Lördagen den 15:e Juli, var Lena och jag i Göteborg, vi bodde på park aveny, nära Götaplatsen. Vi åt på en Kines-restaurang,  Mandarin, “glömde” att ta en bild på maten.
På fredagen var vi och åt på Kök och Bar i Saluhallen, Jag åt Stekt fläsk med löksås, Lena tog Strömming. Lena var jättenöjd, och min mat var det godaste jag ätit på länge. Sedan tog vi en paus, innan vi åkte Taxi till Lilla Bommen. Vi ville vara ute i god tid, så vi åkte en timme innan avgång, tur var det. Taxi chauffören hittade inte. När vi kom tillbaka åkte vi hem, var och en för sig själva.
Vi åkte buss, nr, 19 gratis, chauffören, kunde inte ta betalt, jag skulle betala via en mobil ap, men det kunde jag inte, sket i all betala, ingen kontrollant, således, gratis.
På lördagen gick Lena och jag runt i Göteborg, jag hade tagit en bild på utsikten från hotellet, för jag viste inte när dom skulle tömma brevlådan på båten. Jag frågade personalen/och kaptenen, fick till svar, den töms inte, dom hade nog inte gjort det på lång tid.
Nästa utflykt, blir blir en kulturresa till Stockholm, 14:e till 17:e augusti,
MINISEMESTER                      MALMÖ 19 - 22 MAJ
Lena och jag åkte till Malmö, för att träffa Max och Stella. Det blev ingen tågstrejk. Vi bodde på vårt favorithotell, Elit Plaza hotell, vid Gustav Adolfs torg. Vi åt och drack gott. Max bjöd på öl på Far i hatten, och sedan på mat på  Gamle Nobels bodega. Det var en jättetrevlig helg-
Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media Tumblr media
krewi · 1 year
MINISEMESTER
Mellan lördag och söndag, 17 - 18 december, bodde Lena ochj Jag på Quality Hotel Royal Corner. Vi hade en gratisnall på valfritt hotel, i Sverige, som vi tvugna att ta ut innan den 31/12 2022.
Vi åt Planka med kycklingfilé, på Sit & Go. Sedan gick vi på bio 20:45. Vi sår Bonusfamiljen, Detta var också gratis, eftersom vi hade två fribiljetter.
Frukosten på morgonen var god och nyttig. Lena tyckte att det kokta ägget var det godaste ägget som hon ätit.