Visit Blog
Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.
Fun Fact
In an interview with inc.com, David Karp (Tumblr's founder) admitted, "Being on computers all the time makes me feel gross."
#mmh and the one about feeling to deeply can literally be read in so many ways i saw it and i HAD to use it bc head full of thoughts
bobbymckenzie · 2 months ago
Photo
Tumblr media
Tumblr media
Mason & Winter Collins for Love in Wayhaven
HAPPY VALENTINE'S DAY TO THE WONDERFUL @narrativefoiltrope! Or, you know... just a happy regular day!! This is my (humble) offer for @loveinwayhaven which I'm very nervous to share lol but I hope Mason and Winter are doing great ♡ I fell in love with them going through Erin's blog and I *tried* to do them justice... I don't know whether I was successful or not, but I sure put all my love into this and I truly hope you like it!
#loveinwayhaven#the wayhaven chronicles#agent m#twc edits#I'VE HAD THIS READY SINCE FEBRUARY 1ST WAITING FOR ACTUAL VALENTINE'S DAY SOUNDED LIKE A GOOD IDEA BUT IT WAS TORTURE SDFGHJK#anyways i hope you like it ahh *uwu face* hkjdd i've been annoying lyu a lot because i was so nervous loll#ok so ngl i wanted to write a ficlet about W knitting a jumper for M bc i saw a hc and i'm so into the idea...#but then i got intimidate because i've read your stuff and you're such a good writer *cries in simp*#this isn't the biggest gift i know but i promise i put my heart and soul in it#(for you but also for Them because their relationship makes me so soft!!!!!!!!)#i carefully selected every pic lol like. there's homer because of the greek thing (yeah it's ancient greek but still lmao)#and that quote about touch bc u said winter is v tactile and we know m is very particular about touch!#mmh and the one about feeling to deeply can literally be read in so many ways i saw it and i HAD to use it bc head full of thoughts#plus yk some details about winter like the milky tea the french the freckles the type of apartment etc...#also cinnamon rolls cuz... she's one#don't think i have to explain that Hades quote but i'd like to point out that it did make me cry and all my clown makeup ran#i believe in 'AU where winter f*ck*ng lives' supremacy SJDJKDHJKDJKAD#i went through your blog to read some fics and meta (without liking or rb just because i didn't wanna expose myself lol but i'll fix that)#and everytime there was angst i was like SUDDENLY I CANNOT READ<3 so this is where im at emotionally hdjkdhjks denial#myposts#myedits
60 notes · View notes