Visit Blog

Explore Tumblr blogs with no restrictions, modern design and the best experience.

Fun Fact

Pressing J while looking at a Tumblr blog or home feed will scroll up on the page, pressing K will scroll down. This is helpful considering a lot of the Tumblrs feature infinite scrolling.

Trending Blogs
#Black Lagoon

When I was a brat, crawling around in that shit hole city, it seemed God and Love were always sold out when I went looking. Before I knew better, I clung to God and prayed to Him every single night — yeah, I believed in God right up until that night the cops beat the hell out of me for no reason at all. All they saw when they looked at me was another little ghetto rat. With no power and no God, what’s left for a poor little Chinese bitch to rely on? It’s money, of course, and guns. Fuckin’ A. With these two things, the world’s a great place.

image
0 notes · See All

So, when it comes to handguns featured in media, I currently own a 4506 (Training Day), Beretta 92 (Die Hard, many others), Mark 23 (Metal Gear Solid), P30L (John Wick), Desert Eagle (a whole lot of stuff), a Jericho 941 (Cowboy Bebop) will be here by the weekend & I have a Glock 17L (Black Lagoon) on layaway.

I think next on the list should be an Inox Beretta 92 (Closest thing to Revy’s pistols)

image
image

A Colt New Agent (Joshua Graham’s gun)

image
image

FN Five seveN (Splinter Cell)

image
image

A Custom 1911 (Big Boss’ from Metal Gear Solid 3)

image
image

And AMT Hardballers (Hitman)

image
image

Any others that I may have missed?

284 notes · See All

My next cosplays gonna be:

- Military Balalaika

- Hotel Moscow Balalaika

- Japan Revy

- Eda

- Hänsel

(All from Black Lagoon lol)


Half of them are already finished and I didn’t take pics yet and for the other half I am still waiting for the materials to arrive-

image
19 notes · See All

ppl always wanna be like heee hurrr anime doesn’t write women properly when a whole black lagoon exists. war veteran mob boss lady? check. notorious gunwoman who makes jorts look good? check. psycho maid who was a former terrorist? check. badass nun who works for the cia? CHECK. y’all should just watch some anime that isn’t trash for once in your life

30 notes · See All
Next Page